İTİRAZ İŞLEMLERİ


Fatura İtirazı;

 

      ŞUSKİ’nin sorumluluk alanı sayacın girişine kadardır

Sayaçtan sonra meydana gelen arızalardan abone sorumludur.

Yüksek faturanın sebebi aşağıda belirtilen sebeplerden biri ya da birden fazlası olabilir:

 

  • Suyun fazla kullanımı
  • Taşınmazın dâhili tesisatında su kaçağı
  • Hatalı okuma
  • Sayaç arızası

 

 İlk iki sebep abonenin sorumluluğundadır ve faturanın ödenmesi gerekmektedir.

3. sebep olan “hatalı okuma” sahada veya ilgili tespit ve teyit edilerek düzeltilir.

Dördüncü sebep olan “sayaç arızası” abonenin başvurusu üzerine idaremizce sayaç sökülerek Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “il ticaret müdürlüğüne, bağlı ölçüler ve ayar amirliğine gönderilir.

 

Yasa gereği sayacınızı test etme ve rapor düzenleme yetkisi sadece bu kuruma verilmiştir.

İlgili kurum tarafından düzenlenen rapora göre gerekli düzenlemeler yapılır. Rapor sonuçları adrese tebliğ edilir.

 

Her türlü itirazınızda su abone no ile başvurmanız işlem akışını hızlandıracaktır.