Suruç Atık Su Arıtma Tesisi
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar’ın talimatlarıyla yapımına başlanan Suruç Atık Su Arıtma Tesisi’nde çalışmalar hızla ilerliyor. 427 milyon 730 bin TL’lik dev yatırımla hayata geçirilen proje, tamamlandığında Suruç’un atık su altyapısını güçlendirerek çevre kirliliğinin önlenmesine ve su kaynaklarının korunmasına önemli katkı sağlayacak.
Haberi Oku arrow_forward